Reklamation, returnering, anullerering eller genforsendelse af vare

1: RELEVANT INFORMATION

1: RELEVANT INFORMATION

Informationer du skal bruge til at returnerer din vare, er din faktura eller følgeseddel.

2: PAK VARERNE

2: PAK VARERNE

Pak din vare sikkert i den rette emballage, og vedlæg returformular.

3: SEND PAKKEN

3: SEND PAKKEN

Du sender pakken, og vi modtager den indenfor 2 dage.

4: REFUNDERING

4: REFUNDERING

Når vi har modtaget og efterset varen, refunderes det pågældende beløb indenfor 5 Hverdage.

JEG ØNSKER AT OMBYTTE MIN VARE, HVAD GØR JEG? 

Hvis du ønsker at ombytte din vare, skal du benytte dig vores returpolitik. Først udfylder du vores returformular her. Returformularen vedlægges din vare. 

Herefter kan du købe en returlabel på vores hjemmeside. Køb returlabel her. Denne returlabel påsættes pakken som din vare sendes i.
For at varen forbliver intakt, skal varen sendes tilbage til os i forsvarlig emballage.

Herefter besøger du vores hjemmeside og gennemfører et køb på den vare, du ønsker i stedet, for den vare du har sendt tilbage. Denne vare vil dermed blive sendt til dig, og du kan forvente at have beløbet fra den returnerede vare indenfor 5. arbejdsdage efter vi har modtaget din pakke. 

Hvis din vare er intakt, tilbagebetaler vi varens pris på det kort du har betalt med. 

OBS! Du er også velkommen til ikke at bruge vores fragtlabel og købe returfragt hos et andet fragtfirma. Vi modtager ikke pakker sendt til pakkeshops, kun direkte til vores firmaadresse.

 

HVAD GØR JEG, HVIS JEG FORTRYDER MIT KØB? 

Hvis du fortryder dit køb er du altid velkommen til at returnere din vare. Dette gør du ved at printe og udfylde vores returformular her som du finder her. Herefter køber du en returfragtlabel på vores hjemmeside. Køb returfragtlabel her. Denne returfragtlabel påsættes emballagen, som du sender varen tilbage til os i. 

Når vi modtager din returnering, vil vi tjekke om varen er intakt. Varens pris vil derefter blive tilbagebetalt til det kort, du benyttede ved bestilling. 

Du kan forvente der går op til 5. arbejdsdage inden beløber er tilgængelig på din konto. 

OBS! Du er også velkommen til ikke at bruge vores fragtlabel og købe returfragt hos et andet fragtfirma. Vi modtager ikke pakker sendt til pakkeshops, kun direkte til vores firmaadresse.

 

JEG HAR SENDT MIN VARE RETUR, HVORNÅR FÅR JEG MINE PENGE RETUR? 

Du kan forvente beløbet er tilgængelig indenfor 5. arbejdsdage. 
Det fulde beløb inkl. fragten vil blive tilbagebetalt til det betalingskort du brugte under bestilling.

 

 

JEG HAR MODTAGET EN FORKERT VARE, HVAD GØR JEG? 

Vores lagermedarbejder arbejder grundigt og alle vores pakker dobbelttjekkes.
Skulle vi alligevel være kommet til at sende en vare forkert, beder vi dig om at kontakte os straks, så vi kan få rettet op på fejlen og sendt det rigtige. 

 

MIN VARE ER DEFEKT, HAR MANGLER ELLER ER BESKADIGET, HVAD GØR JEG?

Har du været så uheldig, at den vare du har modtaget er defekt, har mangler eller på anden måde er beskadiget. Du henvises til straks at kontakte vores kundeservice, dette kan gøres på telefon eller ved at udfylde vores kontaktformular. Du vil i den forbindelse blive bedt om at beskrive fejlen, samt oplyse dit ordre-nummer. Herefter vil vores kundeservice vurdere, om varens skal sendes retur til os, eller om det blot kan fremvises ved billeddokumentation.  

Hvis det ønskes, vil du herefter for tilsendt en ny vare uden beregning.  

BEMÆRK: 

1) Ved returnering af vare, skal pakken altid være sendt i forsvarligt materiale, så pakken ikke bliver beskadiget under transporten.
Det er afsenders ansvar at vi modtager pakken intakt. 

2) Du er også velkommen til ikke at bruge vores fragtlabel og købe returfragt hos et andet fragtfirma. Vi modtager ikke pakker sendt til pakkeshops, kun direkte til vores firmaadresse.

3) Ved returnering bedes du udfylde vores returformular, som findes her:  Returformular.

 

GENFORSENDELSE AF IKKE-AFHENTEDE VARE

Når du ikke har afhentet din pakke i din pakkeshop inden for tidsfristen på 7 dage, sender GLS din pakke retur til os.

Herefter tager vi kontakt til dig på email og telefon, for at høre hvad du ønsker vi skal gøre. Fx har du fortrudt eller skal pakken sendes igen, se punkterne nedenfor. 

Hvis ikke vi hører fra dig, kreditere vi dit kø.

 

FORTRUDT KØB HVOR PAKKEN ER GÅET RETUR SOM IKKE-AFHENTET?

Har du fortrudt dit køb, sender du blot en besked pr. mail, og vi sørger for at refundere beløbet, fratrukket returfragt på 49,- + ekspeditionsgebyr 40,- i alt 89 kr. Hører vi ikke fra dig, lægger vi pakken på lager indtil du retter henvendelse.  

 
 

ØNSKER DU PAKKEN SENDT IGEN?

Ønsker du alligevel at modtage din pakke, tilbyder vi at sende den igen mod et fragtgebyr på 29k. Det er vi nødt til at gøre, da GLS sender os en opkrævning for gang pakken er sendt frem og tilbage,
på 49 kroner pr. gang. 

 

Kontaktinformation

Billig-støvsugerposer.dk

Klokkestøbervej 35-37
8800 Viborg

Tlf: 51378225

Mail: info@billig-stovsugerposer.dk