Klager og retur av varen

1: RELEVANT INFORMASJON

1: RELEVANT INFORMASJON

Informasjonen du trenger for å returnere varen din er fakturaen eller følgeseddelen.

2: PAKKE VARENE

2: PAKKE VARENE

Pakk varen din sikkert i riktig emballasje og legg ved returskjemaet.

3: SEND PAKKEN

3: SEND PAKKEN

Du sender pakken og vi mottar den innen to dager.

4: TILBAKEBETALING

4: TILBAKEBETALING

Når vi har mottatt og inspisert varen, vil det aktuelle beløpet bli refundert innen 5 virkedager.

JEG ØNSKER AT OMBYTTE MIN VARE, HVAD GØR JEG? 

Hvis du ønsker at ombytte din vare, skal du benytte dig vores returpolitik. Først udfylder du vores returformular her. Returformularen vedlægges din vare. 

Herefter kan du sende varen tilbage til os i forsvarlig emballage.

Herefter besøger du vores hjemmeside og gennemfører et køb på den vare, du ønsker i stedet, for den vare du har sendt tilbage. Denne vare vil dermed blive sendt til dig, og du kan forvente at have beløbet fra den returnerede vare indenfor 5. arbejdsdage efter vi har modtaget din pakke. 

Hvis din vare er intakt, tilbagebetaler vi varens pris på det kort du har betalt med. 

OBS! Du er også velkommen til ikke at bruge vores fragtlabel og købe returfragt hos et andet fragtfirma. Vi modtager ikke pakker sendt til pakkeshops, kun direkte til vores firmaadresse.

 

HVAD GØR JEG, HVIS JEG FORTRYDER MIT KØB? 

Hvis du fortryder dit køb er du altid velkommen til at returnere din vare. Dette gør du ved at printe og udfylde vores returformular her som du finder her. Herefter kan du sende pakken retur til os.

Når vi modtager din returnering, vil vi tjekke om varen er intakt. Varens pris vil derefter blive tilbagebetalt til det kort, du benyttede ved bestilling. 

Du kan forvente der går op til 5. arbejdsdage inden beløber er tilgængelig på din konto. 

OBS! Du er også velkommen til ikke at bruge vores fragtlabel og købe returfragt hos et andet fragtfirma. Vi modtager ikke pakker sendt til pakkeshops, kun direkte til vores firmaadresse.

 

JEG HAR SENDT MIN VARE RETUR, HVORNÅR FÅR JEG MINE PENGE RETUR? 

Du kan forvente beløbet er tilgængelig indenfor 5. arbejdsdage. 
Beløbet vil blive tilbagebetalt til det betalingskort du brugte under bestilling.

(Bemærk det kun er varens pris der refunderes - ikke fragten) 

 

JEG HAR MODTAGET EN FORKERT VARE, HVAD GØR JEG? 

Vores lagermedarbejder arbejder grundigt og alle vores pakker dobbelttjekkes.
Skulle vi alligevel være kommet til at sende en vare forkert, beder vi dig om at kontakte os straks, så vi kan få rettet op på fejlen og sendt det rigtige. 

 

MIN VARE ER DEFEKT, HAR MANGLER ELLER ER BESKADIGET, HVAD GØR JEG?

Har du været så uheldig, at den vare du har modtaget er defekt, har mangler eller på anden måde er beskadiget. Du henvises til straks at kontakte vores kundeservice, dette kan gøres på telefon eller ved at udfylde vores kontaktformular. Du vil i den forbindelse blive bedt om at beskrive fejlen, samt oplyse dit ordre-nummer. Herefter vil vores kundeservice vurdere, om varens skal sendes retur til os, eller om det blot kan fremvises ved billeddokumentation.  

Hvis det ønskes, vil du herefter for tilsendt en ny vare uden beregning.  

BEMÆRK: 

1) Ved returnering af vare, skal pakken altid være sendt i forsvarligt materiale, så pakken ikke bliver beskadiget under transporten.
Det er afsenders ansvar at vi modtager pakken intakt. 

2) Du er også velkommen til ikke at bruge vores fragtlabel og købe returfragt hos et andet fragtfirma. Vi modtager ikke pakker sendt til pakkeshops, kun direkte til vores firmaadresse.

3) Ved returnering bedes du udfylde vores returformular, som findes her:  Returformular.

 

Kontaktinformation

Billig-støvsugerposer.dk

Att: Retur

Klokkestøbervej 35-37
8800 Viborg

Danmark

Tlf: 51378225

Mail: info@billig-stovsugerposer.dk